سرزمیــــــن نگـآه .... ...

 

تو خود بگــــــــــو...

سرزمیــــــن نگـآهتـــــ را روی کدامینـــ گــــُســَـل بنا کردهـ ای ..؟!..

کـــــ ه اینــ گونـ ه

هَر شـــــــَب و هــر روز تمامـــــــــ دل مــــَن را میلرزانــــَد .!!!



نظرات شما عزیزان:

ایلیا 
ساعت4:49---1 اسفند 1390
سلام خسته نباشید من شما رو لینک کردم درضمن وبلاگ زیبایی داری بیشتر بهش برس زیاد تبادل کن برای مطالبت تگ بزار و سعی کن تگ تکراری نزاری که امتیاز منفی به وبلاگ میدی اگه منو قابل دونستی به وبلاگم سر بزن دوست داشتی نظر بده و منو لینک کن ممنونم راستی دوست داشتی با هم دوست بشیم تو نظرا بگو من دوست دختر زیاد دارم اما نه از اون مدلی دوست دخترهای من فقط در حد سلام و علیک یه پیام بازی همین خوشحال میشم باهات دوست بشم ممنون و فعلا بای
پاسخ:سسسسسسلام وعرض ادب واحترام ================ ممنونم ازنظرلطفتون چشم حتما دراسرع وقت به وبلاگتون سر میزنم================ نه ممنونم اگه امری بود توهمین وبلاگ پیغام بذارین ========= موفق باشین ==================بدرود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 19 / 11 / 1390برچسب:, |